top of page

CHARLOTTE DEIGAARD HANSEN

Der er noget magisk ved South Gate Societys kontor


Jeg er så heldig at deltage i et kursus på South Gate Society, som hedder Author Platform/ Forfatter Platform. Til denne gang skulle jeg oprette en hjemmeside i Wix. Jeg er ret udfordret når det kommer til computere. Det meste af tiden kan jeg ikke engang få min printer til at virke...

Før den første time havde jeg ikke engang hørt om Wix.

Så i den sidste uges tid har jeg bekæmpet min trang til at kaste min computer ind i væggen, når den ikke vil gøre det jeg vil have den til at gøre!

Så dagen før min anden kursus gang tog jeg ud til South Gate Society for at prøve på at få hjælp. Der var fire mennesker da jeg kom, jeg kendte kun en af dem og de havde alle travlt med at være kreative. Så jeg endte med at prøve på at gøre det selv. Og så var det af den magiske kraft smittede og jeg fik faktisk lavet noget.

Jeg vil ikke lyve min hjemmeside er langtfra færdig -for eksempel ved jeg stadig ikke hvordan jeg skifter baggrundsfarven og masser af andet. Men her må jeg takke for min medfødte stædighed. Den er en gave for jeg VIL lære det. Så til alle mine medforfattere derude -I må gerne låne noget af min stædighed og få det gjort som I slås med.

Må kraften være med Jer.

37 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg

Se alle

Bitten by a mad Roman

Some years ago I went to Rome and I was just blown away by the tremendous amount of historical buildings there are. Some of these buildings are almost 2000 years old. They will still be standing after we are gone. I felt like being part of history for a brief moment in time.

I decided that I had to write a story that takes place in Ancient Rome. 

Bidt af en gal romer

For nogle år siden var jeg i Rom og jeg var fuldstændig overvældet af alle de historiske bygninger. Nogle af disse bygninger er næsten 2000 år gamle. De vil stadig være her efter vi er væk. Jeg følte det som at være en del af historien for et kort øjeblik i tiden.

Jeg besluttede at jeg blev nødt til at skrive en roman der foregår i antikkens Rom.

CONTACT

Dine detaljer blev succesfuldt sendt!

bottom of page